Selamat Datang Ke Laman Web Sesuaka Euphoria

Wednesday 4 May 2011

Latihan Terakhir Pertandingan Tarian Antara Sekolah Peringkat Bahagian Bintulu 2011

5 Mei: Hari ini merupakan latihan terakhir Sesuaka Euphoria sebelum bertolak ke Dewan Suarah Bintulu pada pagi esok untuk sesi Raptai dan Penyesuaian Pentas. Walaupun kekurangan seorang penari..namun semangat pejuang Sesuaka Euphoria tetap tinggi. Ketiadaan adik Ambrose Kenai pada kali ini benar-benar memberi impak kepada semua penari Sesuaka Euphoria untuk memberikan yang terbaik. Seluruh warga Sesuaka Euphoria amat bersimpati dengan situasi yang menimpa adik Ambrose..semoga adik Ambrose cepat sembuh.. Semua pejuang Sesuaka Euphoria sudah berjanji untuk melakukan yang TERBAIK dan akan kami hadiahkan persembahan terbaik ini khas kepada beliau.
Segala persiapan sudah dibuat..kostum dan prop sudah disusun. Transport..!!! Argh..berkorbanlah...tidak kami kira kerugian membayar kos pengangkutan dan makanan..yang paling utama maruah perlu dikembalikan...Semangat adik Ambrose perlu dipulihkan..
Kepada semua warga SMK Sebauh dan bekas penari-penari SESUAKA EUPHORIA..kami tidak meminta apa-apa...cuma doa akan keselamatan, kekuatan dan kelancaran kami..
Berikut merupakan senarai giliran sekolah yang akan bertanding pada 7 Mei 2011:
1. SMK Kidurong
2. SMK Bandar Bintulu
3. SMK Bintulu
4. SMK Tatau
5. SMK Kemena
6. SMK Baru
7. SMK Asyakirin
8. SMK SEBAUH
::Barisan Sesuaka Euphoria yang menggalas tanggungjawab

2 comments: